Saturday, December 4, 2010

Menglait fc vs Brunei Youth picture




1 comment:

  1. Assalamualaikum...kepada semua perlawanan diantara team kitani dgn brunei youth dmana team kitani kalah 2-1.

    Yang menyedihkan banyak pemain kitani yang nda dapat hadir pada malam tersebut akan tetapi bagi ada yang memaklumkan terima kasih,dan yang nda hadir cuba datang next friendly game. Friendly yang akan datang diharap semua akan hadir ani adalah bagi menamukan pemain2 kitani bagi perlawanan B-League mungkin dalam sekitar December ani.

    Latihan perlu ditingkatkan bagi meningkatkan lagi mutu permainan mungkin tahun ani ada yang di drop dan ada yang stay, Di drop bukannya di drop sampai nda boleh lagi main tetapi didrop sementara bagi meningkatkan prestasi permainan masing2.

    Diharap jangan berkecil hati tetapi meneruskan usaha bagi meningkatkan permainan. Kepada yang datang pada malam tersebut diucapkan terima kasih terutama kepada pemain2 baru dan pemain2 menglait junior.

    Pemain2 yang terpilih akan dihubungi oleh pihak management bagi persediaan Liga B-league musim baru 2011-2012 ..inshallah. Dari itu bagi pihak management menglait agar pemain-pemain supaya akan lebih berusaha lagi dalam meningkatkan mutu permainan dalam latihan berlari dan sebagainya.

    Sekian untuk update setakat ani.

    ReplyDelete