Thursday, March 25, 2010

FA Cup Menglait (5) vs Perkasa (7)

1 comment:

  1. Assalamualaikum.....friends all, sorry pasal akhir me update cerita...heheh, sorry gambar ani saja yang baik yang lain nda baik ...bagi ada yang begamabar tapi nda keluar sorry.

    Ok Disini ku cakap pasal game tani k, Everyone have done their best masa lawan Perkasa tapi kitani masih ada kekurangan dalam banyak perkara mahupun management dan players.

    Tetapi kitani mesti trust each other management and players. Game kitani masih banyak lagi yang perlu diperbaiki dalam banyak area, atu biasa lah tu adat berpasukan walaupun kitani kalah dari segi jaringan tapi kitani nda pernah kalah dari segi saingan, tapi masih banyak area yang kitani perlu pelajari nda yang perfect.

    Players menunjukan permainan yang baik tapi belum sebaiknya, Players yang bagus adalah apabila belajar dari kesilapannya dan cuba buat perubahan dari hari ke sehari.

    Beberapa pemain yang sudah ada perubahan dan kematangan dari segi permainan dan amat ketara semasa perlawanan kitani walaupun bukan first eleven tetapi bersemangat dan ada berkeignan untuk maju dan berani menempuhi cabaran.

    Panjang jua ku bercerita heheh, overall mnanagement dan pemain tahniah disini sharing ah kunci kejayaan menglait adalah :

    1)Ketepatan masa datang
    2)Commitment kepada CLub
    3)Kepercayaan
    Kepercayaan diri sendiri dan dengan sesama sendiri
    4)Kommunikasi
    Menjaga hubungan yang baik diantara satu dengan yang lain
    5)Setia kawan dan Berhatikan Club Menglait (Bersatu)

    dan lain2, insyallah kitani akan berkumpul lagi semula belatih bersama.

    ReplyDelete